مصاحبه آرشیو خبر ها
با یووه امضا می کنم !

با یووه امضا می کنم !

داویـد ترزگه مهاجم سال های نه چندان دور ِ یوونتوس بار دیگر به اردوی یووه بازگشته و موجی از شور و نشاط را در بین بازیکنان یوونتوس و هواداران ِ این تیم ایجاد کرده .

ترزگه مصاحبه ای طولانی را با " روزنامه توتو اسپورت " انجام داده که البته هنوز تنها بخشی از آن بر روی خروجی سایته ها قرار گرفته است.

هواداران از تو خواستند که اینجا بمای و اکنون با یوونتوس یک قراردادِ 6 ماهه ببندی ...

" قرارداد را بدهید به من ، فوراً امضا می کنم (می خندد) "

" استقبالی که هواداران، تیم و مدیریت از من کردند بی اندازه باعثِ خوشحالی ِ من شد . دیروز برای ملاقاتِ تیم و مربی ای که هم تیمیِ سابقِ من است به محلِ تمرین ِ تیم رفتم و استقبالی که از من کردند بی همتا بود "

" این استقبال برای من غیرمنتظره بود ، زیرا داریم از یک مجموعه ای صحبت می کنیم که کارهای تاریخی ای انجام داده است ، این یک مجموعه ی خیلی مهم است، و زمانی که آندره آ آنیلی برای ساختن ِ آینده ی باشگاه فراخوانده شد این کار باعثِ خوشحالیِ من شد "

" رفتن ِ من خیلی سریع اتفاق افتاد و آن زمان نتوانستم با هواداران خداحافظی ِ گرمی داشته باشم و مجبور بودم که سریع برم و همیشه ناراحتی این را داشته ام که نتوانستم آن طور که می خواستم با هواداران خداحافظی کنم "

" اما اکنون مسئله ی مهم این است که من در اینجا ، تورین ، در موقعیتی که یوونتوس یکشنبه بازیِ مهمی را انجام خواهد داد ، می توانم با هواداران آنطور که قبل از رفتن به آنها قول داده بودم خداحافظی کنم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: